[Trending Now] Remaja lelaki dakwa dirogol seorang wanita secara paksa!

lelaki-dirogol
Seorang pemuda berusia 19 tahun itu membuat laporan polis di Balai Polis Dang Wangi pada hari Ahad lalu terhadap seorang wanita yang didakwanya telah menyebabkan trauma yang serius kepadanya.
Mangsa mendakwa dia telah dirogol oleh wanita itu setelah dia enggan apabila dipaksa melakukan hubungan seks selepas seluarnya dibuka secara paksa dan tanpa kerelaannya.
Jurucakap polis memberitahu bahawa insiden yang didakwa berlaku kira-kira jam  10:30 malam  pada 7 November 2014.
Mangsa pada mulanya  itu telah dihampiri oleh seorang wanita ketika dia menjamu selera di Hotspot Cafe dekat Wangsa Walk Mall, Wangsa Maju.
Wanita itu kemudiannya meminta untuk menumpang kereta mangsa untuk pulang kerumah. Mangsa pada awalnya menolak permintaan wanita tersebut tetapi mengalah kepada permintaan selepas wanita tersebut terus merayu.
Ketika itu sampai di rumahnya, wanita tersebut enggan keluar dari kereta dan tiba-tiba memeluk dan mencium mangsa.
Mangsa cuba cuba menolak tapi wanita tersebut menjadi lebih agresif dan mula membuka seluarnya dan juga seluarnya sendiri.
Wanita kemudian beralih ke tempat duduk pemandu dan menyentuh kemaluan sera menidih mangsa secara paksa selama 10 minit.
Menurut PDRM, kes ini masih dalam penyiasatan, sambil menambah bahawa Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur telah mengambil alih siasatan kes tersebut.
remaja-lelaki-rogol



--
Posted By Blogger to Trending Now at 11/16/2015 04:32:00 PM

0 comments:

Post a Comment

Random Post